Bovendien als je iets groots/hoogs hebt wat niet in de lift past, heb je liever ook een weggetje.Als het zo groot is dat het niet in de lift past, dan is het waarschijnlijk ook te groot om mee te nemen in de trein. ::)
dit is geen assenteller maar een ZUB spoel,Om het verhaal compleet te maken zou je misschien even kunnen vertellen wat een ZUB spoel is?
Om het verhaal compleet te maken zou je misschien even kunnen vertellen wat een ZUB spoel is?
Hallo,
Die ZUB spoel is van het Zub 222c systeem,wat de RET gebruikt.
Het is een system van Siemens.
Maar meer weet ik er ook niet van. :(
Ik vraag mij wel af,of er nu op het gemeenschappelijke traject van ongeveer Nootdorp tot en met de aftakking bij L N v O een HTM systeem en een Siemens systeem liggen voor de respectievelijke ''eigen'' RR treinen.
-Peter
Dank je wel ,Randstadrailer,(Hoe heet je?) ;)
Ik zal er meteen aantekeningen van maken.
-Peter
Leuk! Eindelijk weer eens zichtbare seinen langs de lijn... Vind ik toch leuker dan dat onzichtbare ATB-spul.
Trouwens ATB NS werkt ook met buiten seinen, alhoewel moet nu railpro zeggne natuurlijk ;)
Maak er maar Prorail van ;)
Groet,
Thijs
Trouwens ATB NS werkt ook met buiten seinen, alhoewel moet nu railpro zeggne natuurlijk ;)
Maak er maar Prorail van ;)
Groet,
Thijs
Ach schrijffoutje ;)
Ik ben blij dat ik nog wat foto's gemaakt heb van de oude situatie met de brug over de vliet, want die staat nog steeds op mijn lijstje om die een keer na te bouwen.
Gr. Gerco
Dit lijkt mij op een metro? reedt ook test ::)Lijkt me eerder twee metro's (eigenlijk sneltrams). Die dingen gaan daar rijden totdat die nieuwe lightrails/sneltrams (een driedelige variant van de bombardier-sneltrams die in Rotterdam rijden, zijn gearriveerd.
Hier in Zoetermeer (Oosterheem) staan en rijden ook al 2 maanden 5 nieuwe RR-stellen. Aangezien hier een nieuw stuk spoor ligt voor de Zoetermeerlijn hoefde men niet te wachten tot de afsluiting van de oude sprinterlijn tot men kon testen. Het schijnt ook dat de machinisten hier hun opleiding met het nieuwe materieel krijgen.
Lijkt me eerder twee metro's (eigenlijk sneltrams). Die dingen gaan daar rijden totdat die nieuwe lightrails/sneltrams (een driedelige variant van de bombardier-sneltrams die in Rotterdam rijden, zijn gearriveerd.
Dus op comfort hoef je voorlopig niet te rekenen. Ik weet niet wat voor stoelen er in de nieuwe lightrail/sneltram komt, maar persoonlijk denk ik dat ik de sprinterbanken beter vind. Bovendien was de sprinter ook nog sneller.
Henk
Dat is niet wat ik begreep. De nieuwe bommetjes zouden ook een max krijgen van 80. Waarom snap ik niet, want tijdens de testritten met de metro's hebben ze met gemak boven de 100 gehaald. Maar goed, dan zit je nog een end van de 120 die de sprinter kan.
Maar goed, dan zit je nog een end van de 120 die de sprinter kan.