BeneluxSpoor.net forum

Vraag en antwoord => Algemeen => Topic gestart door: robert77 op 01 November 2022, 09:38:29

Titel: Complimenten Service Artitec
Bericht door: robert77 op 01 November 2022, 09:38:29
Hallo beste mensen, dacht even delen.

Via Kees ( Bruntendijk met zijn prachtige baan) een gele plan U over kunnen nemen voor een hele schappelijke prijs.
Helaas misten de boekjes en het zakje met onderdelen. Ik was hier van op de hoogte.
Contact gehad met het team van Artitec. De volgende dag kosteloos in de brievenbus 2 boekjes en de missende onderdelen. Mag zeker genoemd worden hun service.

Groet Robert

Titel: Re: Complimenten Service Artitec
Bericht door: Ronald Halma op 01 November 2022, 12:00:05
Hadden altijd al een prima service hoor, dus dat is niks nieuws  ;)
Titel: Re: Complimenten Service Artitec
Bericht door: IJmc op 01 November 2022, 15:23:44
Heb soortgelijk iets ook gehad met enkele stalen D's.
Ik zal de ijzers onder de buffers maar niet opnoemen ;D.
Een niet te evenaren service.
Titel: Re: Complimenten Service Artitec
Bericht door: Corné81 op 01 November 2022, 15:54:19
Dat zeker , bij mij waren vorige week 2 1beenspanto’s van de 1791 kapot gegaan dus Artitec gemaild of ze nog nieuwe hadden en 2 dagen later lagen er nieuwe panto’s in de brievenbus   (y) Super Artitec !  (y)
Titel: Re: Complimenten Service Artitec
Bericht door: Kees (NS Blokpost 21 Klein Bruntendijk, Friesland) op 01 November 2022, 16:14:07
Nee, niets negatiefs over Artitec. Nou, niets. Ik stuurde enkele weken geleden mijn gele DE2 naar hun toe met de vraag of zij deze konden repareren/nakijken omdat het treinstel vooruit normaal rijdt maar achteruit als een slak. Op de rug liggend geen problemen. Ik kreeg hem terug met de mededeling dat ze daar niet aan gaan beginnen omdat de DE2 niet meer in de verkoop is. Die service gingen zij niet aan. Dat vind ik een minpunt van Artitec. Dus niets negatiefs? Daar heb ik zo mijn vraagtekens bij.

Met vriendelijke groet, Klein Bruntendijk, Friesland.
                                  Kees.
Titel: Re: Complimenten Service Artitec
Bericht door: Gert Arkema op 01 November 2022, 16:27:23
Ik vind dat er wel verschil is tussen een onderdelenservice en een reparatieafdeling. Als je Fleischmann loc niet goed rijdt, stuur je m dan ook op naar Duitsland?
Titel: Re: Complimenten Service Artitec
Bericht door: Spoor010 op 01 November 2022, 16:35:28
Kees je bent al eerder door Artitec gewaarschuwd dat ze geen DE1 / DE2 modellen meer aannemen voor reparatie!
Titel: Re: Complimenten Service Artitec
Bericht door: Pauldg op 01 November 2022, 16:47:50
Ik bestelde laatst telefonisch een paar onderdeeltjes bij Artitec en melde terloops dat ik niet naar het theater kon vanwege een ziek kind. Terstond werd een medewerker vrijgemaakt om bij mij thuis op te passen voorzien van vers fruit, Bisolvon en Sinaspril. Topservice!  (y) ;)
Titel: Re: Complimenten Service Artitec
Bericht door: Ronald Halma op 01 November 2022, 16:48:34
 ;D ;D ;D ;D ;) ;)
Titel: Re: Complimenten Service Artitec
Bericht door: Bor de Wolf op 01 November 2022, 16:56:14
Ik vraag me af hoe mensen zouden reageren als iemand met een Toyota Tercel bij een Toyota-dealer zou komen en zou vragen om iets te repareren en dan te horen zou krijgen dat ze dat niet doen omdat ze dat model niet meer verkopen.  ???

Bor
Titel: Re: Complimenten Service Artitec
Bericht door: Pauldg op 01 November 2022, 17:00:48
De Toyota dealer heeft twee hoofdactiviteiten: verkoop en onderhoud & reparatie. Artitec heeft alleen die eerste hoofdactiviteit. Reparatie is service en daarmee niet meer dan een nevenactiviteit. Dan moet je ook selectief zijn.
Titel: Re: Complimenten Service Artitec
Bericht door: Duikeend op 01 November 2022, 17:04:31
zullen we nu de negatieve twist die hier gegeven wordt hierbij afsluiten. Artitec heeft een service die veel verder gaat dan velen en de topic starter wilde dit graag benoemen.
We gaan hier niet het zoveelste "leuk, ik kan weer klagen" draadje van maken ;)
Want dat de service bij artitec gewoon buitengewoon goed is hebben velen al ervaren!


Titel: Re: Complimenten Service Artitec
Bericht door: M. Ardon op 01 November 2022, 20:26:48
Bij mij ook een en al lof voor de service.
Naast dat ik goed geholpen wordt, is ook het contact zeer leuk en niet heel formeel.
Heb na zo'n mail gesprek toch altijd weer een goed gevoel.  (y)
Titel: Re: Complimenten Service Artitec
Bericht door: De eerste Ivo op 01 November 2022, 21:32:43
Idd hulpvaardig, vriendelijk en meestal binnen 1 of 2 dagen reactie :-)