BeneluxSpoor.net forum
Vraag en antwoord => Algemeen => Topic gestart door: Waalspoor op 05 November 2021, 15:05:06
-
Even een pluim aan Artitec geven.
Gisterochtend viel door een crash een van mijn Artitec Plan E rijtuigen van de baan op de grond :(. Daarbij brak een van de draaistellen af.
Een ticket aangemaakt op de Artitec webshop met de vraag of ik zo'n draaistel bij hun kon bestellen en wat dat zou gaan kosten.
En vanmiddag kwam de post met een envelop met daarin twee nieuwe draaistellen :D.
Wat een prima service (y)
Groeten,
Bas.
-
En de rekening volgt nog??
Ronald Visser
(Nee hoor, mooie service van Artitec). (y)
-
Misschien ook wel een beetje onder het mom van wie jarig is trakteert? ;)
-
Dat denk ik niet. De service van Artitec ervaar ik al vele jaren als uitstekend, en heel vaak voor een appel en een ei, lees: gratis!
-
Inderdaad, fantastische service bij Artitec. Je zou willen dat het er bij elk bedrijf zo aan toe ging!
Hele dikke verdiende pluim! Mag ook wel eens gezegd worden 👍
Jeroen
-
Mooi stukje after sales van Artitec 👍🏻👌🏻 dit zouden meerdere bedrijven moeten doen.
Gr Robin
-
Helemaal mee eens.
Erwin
-
Ja, hier kan ik mee bij aansluiten. (y)
Qua service doen ze nooit moeilijk en de lijntjes zijn heel kort.
Daarom is het ook een fijn merk om te verkopen.
Zeker met het gecompliceerder worden van de treinen is het noodzakelijk een goede onderdelen en serviceafdeling te hebben.
Bij veel te veel merken is dat niet goed geregeld of duurt gewoon erg lang.
Maar als winkelier wordt je daar wel op aangesproken, zodat er merken zijn, die je eigenlijk bijna niet meer wilt verkopen...
-
Beste mensen,
Ik heb die fantastische service ooit zelf mee mogen maken. Zo brak ik door mijn eigen schuld een fluit af van een NS3700. Heb ze gebeld hierover of dat gemaakt kon worden. Ik kon langskomen en dat heb ik gedaan. Het werd diezelfde dag verholpen door Artitec! Top bedrijf met goede service! (y)
-
Voor alle mensen die tevreden zijn: Laat ook een review achter op Google!
Dat wordt wel eens vergeten. De bereidheid om een review achter te laten bij klachten is groter als bij de vele keren dat het uitstekend ging.
-
Dat laatste is zeker zo.... de slechte dingen winnen het vaak over de vele goede dingen. Laat vaak een review op Google achter en altijd positief. Als het een slechte ervaring is kun je dat beter 1 op 1 met de debetreffende partij afhandelen :)
-
Dat spul van Artitec roest altijd zo... ;D ;D
Goeie service belangrijk, goed zo Artitec
-
Goede service, zonder meer! (y)