Doel:€250.00
Donaties:€50.00

Per saldo:€-200.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-01-2024

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Onlangs gespot - gefotografeerd, de links door Jeroen Water
Vandaag om 14:33:00
N spur scenery elementen maken van gips of klei? door Dave.......
Vandaag om 14:30:06
U-vorm beperkte ruimte (H0 C-rails) door Cor--24
Vandaag om 14:29:40
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost. door RK
Vandaag om 14:28:54
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's door mass am see
Vandaag om 14:18:46
Gebruik je Arduino zonder te "programmeren" ;) door bask185
Vandaag om 14:12:48
BMB-Module: “Corfe Castle Station” door Hans van de Burgt
Vandaag om 14:07:52
OVP voor wagons van blauw naar wit door Railman
Vandaag om 13:40:42
GSS Jubileumbaantje (0e / 0n30) door MacArthur
Vandaag om 12:55:30
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N door spoorijzer
Vandaag om 12:33:37
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Sven
Vandaag om 12:28:41
Al mijn goede ideeën... door Karst Drenth
Vandaag om 11:42:58
NTM P1 in Schaal-1 door MaraNCS
Vandaag om 11:39:38
US diorama in H0 door Wim Vink
Vandaag om 11:35:28
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Jack Black (NS1220)
Vandaag om 11:33:00
Rio Grande Southern - Lizard Head Pass door Hans GJ
Vandaag om 11:30:20
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen door bollen neus
Vandaag om 11:27:15
Bauarbeiten im gange door Dave.......
Vandaag om 10:55:26
Variaties op Station Zetten Andelst in HO door Duikeend
Vandaag om 10:54:40
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes door Vislijn
Vandaag om 10:42:29
Onze Nederlandse Stoomlocomotieven (nieuwe druk) door R v/d Hoven
Vandaag om 09:24:48
Internationale Spoor 0 en 1 dagen in Gießen, 23 en 24 maart, 2024 door bernhard67
Vandaag om 08:42:53
De Hondsrugbaan door mass am see
Vandaag om 08:15:11
Pfarrerwinkel bahn door Jelmer
Vandaag om 08:00:19
M.s.v. De Percee bouwt aan nieuwe clubbaan door J. Moors
Vandaag om 01:00:05
30 maart Modelspoorbeurs Houten & HCC Kennisdag door WimM
Vandaag om 00:42:50
Raadplaatje door Magic
27 maart 2024, 23:27:03
Ronald en Wanda's "Southern Comfort" swamp layout! door Ronald Halma
27 maart 2024, 23:17:30
Bouw van materieel 40 treinstellen door Pauldg
27 maart 2024, 22:45:06
Martijn's rariteitenkabinet door Martijn193
27 maart 2024, 22:30:17
  

Auteur Topic: Erik de Zwart lanceert platform over treinen. 24trains.tv  (gelezen 23886 keer)

treinenhobby

  • Offline Offline
  • Berichten: 411
Re: Erik de Zwart lanceert platform over treinen. 24trains.tv
« Reactie #45 Gepost op: 23 oktober 2019, 20:21:56 »
Gratis is toch 0,00 eurocent! of zie ik dat verkeerd?
Dat zie je niet verkeerd, en is naar mijn idee ook zo, maar dhr. De Zwart denkt daar anders over.
Info staat bij de FAQ's en niet als je je wilt aanmelden...

Citaat
Als nieuwe gebruiker kunt u 24Trains.tv 2 weken gratis proberen. We vragen u om een verificatiebetaling te doen van € 0,02 om de proefperiode te activeren. Hiermee wordt de geldigheid van de betaalmethode gecontroleerd.
Als u tevreden bent, hoeft u niets te doen: het abonnement wordt automatisch verlengd. U kunt eenvoudig op elk moment online opzeggen. Als u binnen de proefperiode van 2 weken opzegt, kunt u blijven kijken tot de proefperiode is afgelopen en wordt er niets in rekening  gebracht.

Gerrit F

  • Offline Offline
  • Berichten: 2095
  • Zelfportret
Re: Erik de Zwart lanceert platform over treinen. 24trains.tv
« Reactie #46 Gepost op: 23 oktober 2019, 20:23:42 »
Als ze de oude tijdschriften aanbieden als een soort pdf, kunnen ze daar toch midden in nieuwe bladzijdes met advertenties plaatsen?
Zodoende herkennen de ad-blockers deze 'nieuwe' advertenties dus niet.

Tja dat kon ook nog.
Word al schi..... van al die reclame meuk. Dus ik neem geen abo.
Gerrit F

Van de draad af....

Hans van de Burgt

  • BMB
  • Online Online
  • Berichten: 6061
Re: Erik de Zwart lanceert platform over treinen. 24trains.tv
« Reactie #47 Gepost op: 23 oktober 2019, 20:25:55 »
@Gerrit,

Zoals je tegenwoordig ook ziet bij een aantal digitale kranten. Een soort “drijvende advertentie” waar het artikel van de krant onderdoor schuift. Tja, het is als met Jinek - wat ik al die jaren een alleraardigst praatprogramma vond. Maar op RTL4 zullen ze me niet zien. Veel te veel, en te lang reclame op momenten dat het me niet uitkomt. En niet door te scrollen. Volgens mij is Eric de Zwart van die “school”.

Gr, Hans

IJsselsteyn

  • Offline Offline
  • Berichten: 1373
Re: Erik de Zwart lanceert platform over treinen. 24trains.tv
« Reactie #48 Gepost op: 23 oktober 2019, 20:26:14 »
Citaat
Citaat
Als nieuwe gebruiker kunt u 24Trains.tv 2 weken gratis proberen. We vragen u om een verificatiebetaling te doen van € 0,02 om de proefperiode te activeren. Hiermee wordt de geldigheid van de betaalmethode gecontroleerd. Als u tevreden bent, hoeft u niets te doen: het abonnement wordt automatisch verlengd. U kunt eenvoudig op elk moment online opzeggen. Als u binnen de proefperiode van 2 weken opzegt, kunt u blijven kijken tot de proefperiode is afgelopen en wordt er niets in rekening  gebracht.


Strikt genomen (in het bijzonder voor Hans Reints) moet dat dus zijn: ...en wordt er verder niets in rekening gebracht.
 ;)


Steyn

treinenhobby

  • Offline Offline
  • Berichten: 411
Re: Erik de Zwart lanceert platform over treinen. 24trains.tv
« Reactie #49 Gepost op: 23 oktober 2019, 20:29:41 »
Ga er inderdaad niet vanuit dat je na twee weken je 2 cent teruggestort krijgt.  ;D

Edsko Hekman

  • Team Beurzen & PR / BNLS Forumbaan
  • BNLS trambaan-deelnemer
  • Offline Offline
  • Berichten: 8386
  • Nooit uitgeklust....
Re: Erik de Zwart lanceert platform over treinen. 24trains.tv
« Reactie #50 Gepost op: 23 oktober 2019, 22:14:36 »
Wat is er trouwens zo speciaal aan een "gepatenteerd" platform? Bedoelen ze daarmee dat ze een patent hebben gekregen op hun (model)treinen website?

Ik kan me overigens niet aan de indruk onttrekken dat er nu vrijwel alleen over NL gerelateerde zaken gesproken word. Als ik het goed heb begrepen, moet dit een wereldwijd product worden waar in alle landen ter wereld content van verzamelt wordt. Vindt ik wel een lovenswaardig streven. Ik wens ze er veel succes mee. Ik doe er vooralsnog niets mee. Heb genoeg andere zaken te doen.

Gr.

Edsko

Menno

  • Offline Offline
  • Berichten: 3340
    • Mijn van-alles website
Re: Erik de Zwart lanceert platform over treinen. 24trains.tv
« Reactie #51 Gepost op: 23 oktober 2019, 22:49:36 »
0,001% van € 447.000 = € 4,47
Hou jij er serieus nog geen vijf euro per jaar aan over?
Heel veel mensen hebben een compleet verkeerd beeld van de inkomsten uit Youtube-video's.

Die 4,47 Euro lijkt me geen raar bedrag. 4000 abonnees is niets in Youtube-land. Daarnaast weet je ook niet hoeveel van die abonnees nog actief zijn en dus daadwerkelijk video's kijken.
De grote adverteerders zijn op zoek naar kanalen met 300.000 abonnees en hoger.
Daarnaast plaats je advertenties voor/in/na video's die in een wat apart wereldje vallen en mogelijk minder kijkers trekken dan andere video's (lees: dat weet ik wel zeker, de gemiddelde zwetsende vlogger verdient bakken met geld met onzin en z'n eigen kop op Youtube zetten, het gemiddelde spoormateriaal trekt lang niet zoveel kijkers)

Dan heb je nog al die mensen die de reclames blokkeren. Die zien de reclames dus niet en genereren dus ook geen inkomsten.

Daarnaast heb je nog gesponsord materiaal. Bedrijven zijn niet gek: ze weten dat mensen die reclames haten. Dus gooien ze het steeds vaker over een andere boeg door de vele video-auteurs dingen aan te laten prijzen in de video's. Op die manier omzijlen ze een deel van de reclames (of kunnen ze zelfs geheel weglaten) maar punt 2 is dat ze dan voor elke klik of elke aankoop een klein bedrag krijgen.
Die laatste strategie werkt alleen als je mensen hebt met een bekende kop die blijkbaar kijkers trekt die ook geld uit willen geven aan de gesponsorde waar én kleding/objecten met de kanaalnaam erop. Dat zie ik in het spoorwereldje niet zo heel snel gebeuren...

@ Edsko Hekman: dat kan twee kanten op: het concept is écht vernieuwend of ze zetten het er gewoon op omdat dat interessant staat.

Gerrit F

  • Offline Offline
  • Berichten: 2095
  • Zelfportret
Re: Erik de Zwart lanceert platform over treinen. 24trains.tv
« Reactie #52 Gepost op: 24 oktober 2019, 08:30:52 »
Wat men nu wel heeft gekregen is een goedkoop marktonderzoek. Want wij zijn een deel van de doelgroep. :P
Gerrit F

Van de draad af....

Eric B

  • Offline Offline
  • Berichten: 6810
  • NS tijdperk III (a)b/c
    • Obdam in h0
Re: Erik de Zwart lanceert platform over treinen. 24trains.tv
« Reactie #53 Gepost op: 24 oktober 2019, 12:33:53 »
€0,02 over moeten maken om de betalingsmethode van een gratis product te controleren, de proefperiode is tenslotte gratis.
Komt op mij over als 'datamining' men krijgt de beschikking over gegevens die op dat moment nog geheel niet relevant zijn, er is nog geen overeenkomst met betalingsverplichting namelijk.
Daarnaast krijg ik rode bultjes in mijn nek van dat 'opt out' systeem, waarbij ik moet aangeven dat ik géén abonnement wil, in plaats van dat de proefperiode automatisch verloopt als ik niet actief aangeef wél een abonnement te willen.

Wat mij betreft een constructie waar ik niet intrap, meneer De Zwart krijgt van mij geen cent! 
Fotodijkje en fotodiorama
Obdam
Als alles meeloopt hebben we morgen een optocht.

Olav

  • Offline Offline
  • Berichten: 805
Re: Erik de Zwart lanceert platform over treinen. 24trains.tv
« Reactie #54 Gepost op: 24 oktober 2019, 12:54:22 »
Ik dacht dat deze optie niet mag. Alleen verlengen indien akkoord.

Dit is van toepassing voor proefperioden zover mij bekend.
« Laatst bewerkt op: 24 oktober 2019, 12:56:08 door Olav »
Groeten

Olav

Klaas Zondervan

  • Offline Offline
  • Berichten: 25180
    • Pagina van klaas
Re: Erik de Zwart lanceert platform over treinen. 24trains.tv
« Reactie #55 Gepost op: 24 oktober 2019, 12:54:49 »
In Nederland is het automatisch verlengen van een abonnement al jarenlang verboden. Je moet nu zelf aangeven dat je wilt verlengen. Dat doe je normaal gesproken door te voldoen aan een betalingsverzoek.
Tja, en die 2 cent overmaken, dan hebben ze alvast je bankrekeningnummer.

Carel Ruysink

  • Offline Offline
  • Berichten: 1060
Re: Erik de Zwart lanceert platform over treinen. 24trains.tv
« Reactie #56 Gepost op: 24 oktober 2019, 13:01:36 »
IMHO inderdaad een vals en smerig systeem dit speculeren op er even niet aan denken en dan , kip ik heb je. of zoals Eric zegt; als iedereen meeloopt heb ik mooi een optocht (van abonnees).

Carel
Als je bang bent voor de dood dan heb je geen leven

Eelco Storm

  • Slechts een kniesoor die hier op let...
  • Offline Offline
  • Berichten: 11405
    • Mijn fotoarchief
Re: Erik de Zwart lanceert platform over treinen. 24trains.tv
« Reactie #57 Gepost op: 24 oktober 2019, 13:09:28 »
Jamaar jongens, als we niet allemaal snel een abonnement nemen kan meneer De Zwart nooit het BeNeLux hondekopstel restaureren  8)

ex44

  • Team forummoderators
  • Offline Offline
  • Berichten: 15407
Re: Erik de Zwart lanceert platform over treinen. 24trains.tv
« Reactie #58 Gepost op: 24 oktober 2019, 14:40:38 »
Ik stel voor de discussie zoveel mogelijk bij de feiten te houden en termen als 'vals' en 'smerig' achterwege te laten.

Carel Ruysink

  • Offline Offline
  • Berichten: 1060
Re: Erik de Zwart lanceert platform over treinen. 24trains.tv
« Reactie #59 Gepost op: 24 oktober 2019, 16:45:23 »
Beste 44 en ook anderen.
Helemaal mee eens dat je sowieso zeer terughoudend moet zijn met "vals"en "smerig" en het hoort echt niet snel thuis op beschaafde fora. Ik heb het evenwel echt niet over de heer de Zwart.
Maar de manier van leden/abonnees werven is een reuze smet binnen de "toegelaten" methoden van colporteren. Dwz iets "gratis"aanbieden, meer gegevens vragen dan op dat moment nodig is, er "automatisch" een abonnement/koop van maken en alleen als je veertien dagen echt bij de  les blijft en tijdig uit kan vinden hoe je moet annuleren dan ben je van je "gratis"proef af.

De wereld van consumentenbelangen staat overvol met goedwillende maar minder alerte mensen die voor tientallen danwel vele honderden euro's het schip in zijn gaan door dit systeem; dus blijf ik er bij, een vals en smerig systeem.

Wat betreft de heer Zwart neem ik direct aan dat hij alleen maar gedacht heeft dat hij met alle goede bedoelingen zo een platform kan scheppen dat zo snel mogelijk voldoende massa krijgt om voldoende content aan te bieden en dus te veel heeft gedacht aan hoe het van de grond te krijgen en dus te weinig aan de klantvriendelijkheid.

Carel

Ik zal verder hier nooit meer vals en smerig gebruiken.
Als je bang bent voor de dood dan heb je geen leven