Voor 90 pond een supermodel op de deurmat aan het andere einde van de wereld?
Daar hoef je toch zeker niet over na te denken?

Als je hem terugstuurt dan ben je dat bedrag al bijna aan p&p kwijt.
Als je hem mooi vindt, dan gewoon doen.
Krijg je later ook geen knagende spijt dat je zo'n koopje hebt laten lopen.

Het is bovendien een model wat vrijwel alleen maar goede recensies krijgt.
Vergelijk de prijs maar eens met de Brighton Belle van Hornby, misschien helpt dat.

Leen.
Kogel is door de kerk Leen. Het ding is op weg hierheen voor 90 pond van Hattons.
89 pond minus 14.80 pond VAT plus 16 pond postage en klaar is Kees !
Ik ben toch wat verslaafd aan treinstellen maar ik had nog geen enkele van BR.
Ik zag de Derby Light Weight, die ook heel mooi is maar uit 2 rijtuigen bestaat.
Afgezien van de VT11.5 zijn al m'n treinstellen 2-delig.
Deze heeft 4 rijtuigen hetgeen het tot een mooi volwassen treinstel maakt !
Hoop wel dat het niet teveel "hassle" geeft met koppelen en ontkoppelen omdat ik het ding steeds mee moet nemen van en naar de club en dan weer naar huis.
Daarvoor heb ik nog even een Plain Blue gevolgd op eBay (Uk) die als "new" was gelist maar van een individuele seller.
Op mijn vraag wat de postage was kreeg ik een ijskoude douche : 48 pond, via Fedex maar ook via de Royal Mail.
Ook was de VAT reductie niet van toepassing maar ok, daar kon ik nog mee leven, maar niet die 48 pond.
Het leek me wel een geschikte kerel die ook eerlijk was.
Die blauwe is in de laatste puur uur nog als een raket omhoog gegaan en op 147.35 pond geeindigd.
Voor mij zou dat dus 195 pond hebben betekend, en nog steeds 20 pond onder de Australishe shop op de hoek, maar ok, het

was voor mij allang in

veranderd !
Dus Hattons kan verzenden voor 1/3 van de prijs .........
Dan kan het niet anders of ze hebben een of ander contract met Royal Mail (net als Rails), gelukkig maar voor ons dacht ik zo

Ok, ik denk wel, dat de BR blauw/grijze wat minder exclusief is dan de BR plain blue maar ik hou toch liever 105 pond in m'n zak voor wat minder BR blue
Groet, Jan