Jongens, bedankt voor alle complimenten....

.....maar om Erwins' wens waar het gaat om het afbouwen
van zijn baan een verdere invulling op beurzen te kunnen geven, geven wij graag het stokje door aan andere BNLS- ers.
Eén van de volgende beurzen waar BNLS vertegenwoordigd is, is mogelijk Middelburg in september,
maar in ieder geval Eurospoor in oktober. Hier waren wij gebleven met de bouw:
Het testen met één van de allereerste Koploper bestanden (2-1) die door Wim Ros is gemaakt voor de Erwin Visser baan:

Ook ik maak fouten

zoals rails vastlijmen met 2k lijm op een een schroef die weer los moet

:

Zoals je ziet, is fouten maken niet erg. (
Als je het maar weer oplost)
Verder met touwtjes knopen en nummeren:

Testen van DB versie weet ik niet meer:

De wissels op het laatste niveau bleven ook na allerlei cosmetische verbeteringen erg slecht bereikbaar:

Daarom kijkgaten gemaakt en de valbeveiligingen verwijderd: (@David: het gaat anders niet...)

Het testen van de laatste DB-versie (2-11) van Wim met "sein voorbereiding" voor de seinen
(*) van Karst:
Het rijden met 3 trek/duw combi's + 2 op het hoofdspoor werkt het beste tot nu toe in deze versie (2-11)

Als jullie straks verder gaan met afbouwen op de BNLS-stand, dan goed opletten met boren.
Zoniet, dan krijg je groen zaagsel:

De laatste acties van mij zo'n beetje....

Het demonteren en opslaan voor de eerstvolgende beurs:

Nu leek het de vader van Erwin erg mooi als het kerkje met het plein op één of andere manier afgebouwd kan worden.
Ook zijn er nog div. punten die verbeterd kunnen worden. Zo moeten ook de seinen van Karst nog een (demontabele)
plaats krijgen. Maar ook het landschap ligt op dit moment nog braak. Over scenery hebbben wij het dan nog niet gehad.
Zoals Peter al aangaf, is het de bedoeling dat dit afbouwen gebeurt op de BNLS- stand.
Wie zouden dit willen doen op de BNLS- stand (In overleg met Peter (vdL)?
Greetz, Paul