Hoi Allemaal

Thnx voor het medeleven

@Paul en Ted
Nee, ik verdien m'n centjes idd niet met modelbouwen

En hoe belemmert het m'n dagelijks werk ? SImpel: Ons kantoor is ingericht als 1 grote kantoortuin met 'spreekkamers' verdeeld over 3 etages en 5 vleugels van ca 20 * 80 meter. Op dit moment is 1 van mijn rollen om een aantal teams te 'onderwijzen' en te begeleiden. Daar is veel overleg/onderricht voor nodig. Dus normaal gesproken loop ik meerdere kilometers per dag tussen al die spreekkamers heen en weer. Dat lukt dus moeilijk nu met krukken etc., o.a. omdat de vleugels allemaal beveiligd zijn met toegangscontrole en zware deurdrangers en of automatische schuifdeuren.. Daar komt bij, dat ik veel 'voor de klas'
sta iets wat je op 1 been niet lang uithoud...

En modelbouwen kan ik zittend op m'n stoel met wieltjes af...

@Coen
Gewoon je eigen tempo aanhouden, dit draadje blijft nog wel even bestaan

@Gerard
Basismateriaal ( 2.5mm messing buis ) bij Wentink Apeldoorn, busjes hier terplekke zelfgemaakt op de draaibank. Eerst 2mm boortje er door, daarna op lengte haaks afdraaien.
@René
Onderdelen kleiner dan ca. 3cm met een vlakbektangetje
zonder ribbels in de bekken. Lange onderdelen op een zetbankje. Haaksheid 1:oog of als het echt precies moet met de blokhaak controleren.
@stig
Deze kit is compleet op de kortkoppelingen na. Het bagagewagentje lijkt compleet.
Zo... ik ga weer verder

Grtzz,
Karst