Weet iemand hoe 'ingebouwd' de loc eigenlijk staat en hoeveel moeite locwissel dus zou kosten? De ruimte zal toch goed toegankelijk moeten zijn voor onderhoud aan de attractie.
Volgens mij liggen de sporen in deze attractie gewoon parallel aan de andere museumsporen, en op hetzelfde niveau.Alle materieel wat daar staat, kun je dus "gewoon" naar buiten rijden.
Mja, in ieder geval vaak zeggen als je iemand van het museum tegenkomt.Weet iemand hoe 'ingebouwd' de loc eigenlijk staat en hoeveel moeite locwissel dus zou kosten? De ruimte zal toch goed toegankelijk moeten zijn voor onderhoud aan de attractie.
Volgens mij liggen de sporen in deze attractie gewoon parallel aan de andere museumsporen, en op hetzelfde niveau.Alle materieel wat daar staat, kun je dus "gewoon" naar buiten rijden.Dat ze in dat donkere hol de 6300, de Diesel, etc. hebben neergezet is volslagen belachelijk (en dan druk ik me nog netjes uit, wat een oud-Rotterdammer eigenlijk niet hoeft te doen ).Mevr. Asselbergs is het met dit soort ontwikkelingen nooit eens geweest, en heeft zich ervan gedistantieerd.Het wordt hoog tijd dat de 6300 het daglicht weer ziet.En voor die Diesel (je ziet alleen de kop) kun je wel een mock-up bedenken.
Mevr. Asselbergs is het met dit soort ontwikkelingen nooit eens geweest, en heeft zich ervan gedistantieerd.
De loc staat droog en onder dak. Wat wil je nog meer?