Hoera, weer een set van 2 .Groet René
"Op 9 oktober rijden de rijtuigen mee in een trein die de Amsterdamse delegatie naar het Zwitserse Lausanne. Een dag later zijn de rijtuigen weer terug in Nederland." (citaat http://www.martijnhaman.nl/typeicr.htm)Waren het dan alleen deze twee rijtuigen die die kant op gingen en welke loc heeft het Nederlandse stuk van het traject gereden?
Op de site van Nico Spilt staan twee foto's van een rijtuig in de normale dienst, ze reden gewoon met het normale ICR mee staat op de site van Martijn Haman. Een foto van een rijtuig in de normale dienst heb ik maar die moet ik scannen.
NS 1603 met trein 1645 (met daarin Olympische ICR 50 84 10-70 683-4) op 1 oktober 1986 bij de plaats waar later Enschede Drienerlo is gebouwd.
Ik wardeer het zeker dat fabrikanten komen met nederlandse modellen. Dat heb ik op dit forum al vaker aangegeven. Echter telkens een set van 2 snap ik echt niet. Zeker niet met dit model waar er in het echt 2(??) van waren en dus zeker niet in elke trein zaten. Ja, ik ben ook via dit forum binnen kort een "zuurstok" rijker die overblijft van een stam van 7. En dit is verder zeker geen lsm "probleem" Plan N, Plan K waren bijvoorbeeld ook in sets van 2.Enig voordeel is dat je de mede forummers leert kennen .Groet René