Vandaag meldde een winkelier mij, na navraag bij Roco, dat de 1200 pas op z'n vroegst voor einde dit jaar op komst is.
Op de gele Plan T na zwaar teleurstellend. Inderdaad afwachten of in Neurenberg wel of niet een 1200 te zien valt.
Ik heb het zojuist op een buitenlands forum aangekaart, want ik vermoed toch echt dat er bij die startsets met een z21-centrale een addertje onder het gras zit. Er staat immers: "Mit neuer Digitalzentrale z21 für startsets".Als je een nieuwe set in de winkel koopt is het volstrekt normaal dat alles daar in echt nieuw is. Dus dat 'neuer' slaat volgens mij op een uitgeklede variant van de thans al verkrijgbare z21-centrale.Correct me if I am wrong...mvg,Gert
zie wel dat roco volgend jaar met de br 187 komt. ofwel de Traxx 3.
Ik vraag me af in hoeverre deze Nederlands zijn of op Nederlandse wagens lijken, idem voor dat spul van Fleischmann!
De Plan T zal in tegenstelling tot de foto, grote cabinedeurramen hebben, neem ik aan?
Verder nog een reactie op Gérard. De vraag is hoe lang en hoeveel mensen er nog prijs stellen op zo'n fysiek boekwerk. Ikzelf bijvoorbeeld vind het prima om hem even digitaal door te bladeren. Nu is dit wel per persoon verschillend dus ik weet niet hoe anderen erover denken.
Dat hoeft niet. Ik heb op Ontraxs vorig jaar proefkappen gezien waarbij er kleine ramen in de cabinedeuren zaten!