Vandaag ook naar Eurospoor geweest, van te voren op internet kaartjes gekocht
wat dus gewoon nog even een eurotje extra administratiekosten kost, naja volgend jaar
dus gewoon weer in de rij, wel zo normaal

Allereerst maar eens verder doorgelopen dan de Bnls stand omdat het daar rond 11 uur
gewoon eventjes te druk was, dus direct maar de overige stands bijlangs en rondgekeken
of er wat leuks te halen viel.
Bij Philotrain nog eventjes een C10c met lage klasse indeling gescoord voor een acceptabele
prijs, past mooi bij de C8 welke ik naderhand op heb gehaald in kitvorm, dat wordt nog even bakken.
Daarna alle banen bekeken, ik vond persoonlijk de Liverpool Limestreet baan erg geslaagd, deze
was uiteraard nog lange niet klaar maar wel indrukwekkend, zeker de supergrote
fiddle/draaischijf/opstelspoor/wissel machine, een geweldig stukje mechaniek.
Verder een hoop, dat heb ik al gezien banen dus gauw door naar de laatste hal maar daar eigenlijk
niks gevonden wat ik nog zocht, afgezien van 4 extra rolbokjes van KPF zeller voor m'n rollenbankje.
De beste mevrouw was aangenaam verrast dat ik daarvoor kwam en vertelde dat ik 2 jaar terug
al een complete rollenbank had gekocht via Ebay.de
Op weg naar de uitgang nog een voorraadje kadee's gekocht voor m'n materieel en 2 plaatjes
slaters voor het maken van een brughoofd, helaas geen GB-1 tandwielkastjes bij GM&S, deze
worden niet meer gemaakt volgens Piet en zijn dus niet meer leverbaar, dat wordt elders zoeken.
En als laatste, eventjes m'n bestelde 3700 ophalen, teleurgesteld, die was vergeten o.i.d. dus dat
moet dan maar weer per post, wat ik dus liever had voorkomen maar donderdag is moet ze d'r zijn.
Verder een geslaagde dag, hier en daar de bekenden nog gesproken en daarna lekker naar huis.
Gr.
Robbert Jan.