Ik heb zelfs ook niet het geld liggen voor 3 stuks, daarom ga ik ook geen 3 bestelen.
Dat laatste is dan juist aan te bevelen...
zal wet iets met vuur te maken hebben als ik naar de titel van dit topic kijk: ver-assing
Zou het eventueel een motorpost kunnen zijn
We kunnen u al wel iets vertellen over TED.Hij is romantisch en robuust, hij geniet landelijke bekendheid, hij reed op de belangrijke trajecten en werd veelzijdig ingezet, hij werd en wordt veel gefotografeerd en maakt indruk op jong en oud.FRED was erg goed in dienstverlening.
Leuke combinatie van berichten, maar ik ben misschien hier wel, maar toch niet zelf de bron. Ik heb de suggestie van een Artitec 3700 afgelopen jaar van verschillende modelspoorwinkeliers gehoord (niet zijnde MTE ). Dus misschien zit daar dan toch een kern van waarheid in en de beschrijving van TED kan wel kloppen.En gezien onze collectieve discussie over Palo is er wel een markt voor. Maar ik hou het bij deze: mvg,IvoP.S., knap dat je je dit allemaal herinnert.Die Rhijnboog mag ook, maar die heeft Dido models ook al beloofd.
We kunnen u al wel iets vertellen over TED.Hij is romantisch en robuust, hij geniet landelijke bekendheid, hij reed op de belangrijke trajecten en werd veelzijdig ingezet, hij werd en wordt veel gefotografeerd en maakt indruk op jong en oud.
Op de voorpagina.Even pagina vernieuwen/verversen.