Hallo Kevin.Vroeger ( ja ik word oud ) heb ik, voordat ik met modeltreinen begon, veel vrachtwagenmodellen gemaakt in 1/24 scaleIk zag op beurzen wel eens een vrachtwagen die zogenaamd een ongeluk had gehad en hadden allemaal een behandeling gehad met een verfstripper.gevolg, een gesmolten cabine.ik vond dat er niet uit zien en heb via internet foto's gezocht van een uitgebrande cabine.Ik heb de cabine slecht een heel klein beetje vervormd, maar daarna gewoon in elkaar gezet, inclusief de vloer.De ramen heb ik er niet ingezetcabine ook gewoon gespotenStoelen, dashboard en zo heb ik er niet ingezet, van staaldraad globaal de vorm van de stoelen nagebootst en daarna hier en daar met hele kleine stukjes pannenspons bedekt.dashbard van stukjes karton en andere meuk, en vervolgens alles matzwart gespoten, ook even langs de ramen van binnenuit spuiten dan kreeg de buitenkant van de cabine echt een uitgebrand uiterlijk.Lekke band gegeven en ik heb er erg veel leuke en goede reacties opgehad, onder andere van acteur Rutger Hauwer die op een beurs aanwezig was omdat iemand zijn truck en oplegger had nagemaakt en aan hem wilde gevenIk wil er maar mee zeggen dat je een wrak van een truck of in jou geval en helicopter niet met een soldeerbout moet maken, maar kijk eens hoe zo'n wrak er in het echt uitziet.SuccesHarm