Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: On TraXS! 2010 - International Railway Event II  (gelezen 12754 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Marc tramt

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #105 Gepost op: 25 December 2009, 07:40:11 »

*Kwijl*

Daar moet ik zeker naar toe.... inspirerend!

Bouwt aan trambaantje...........At the 100th meridian, where the great plains begin
Sobat Kras
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #106 Gepost op: 09 Januari 2010, 11:59:44 »

Grin Desalniettemin, neem je statief mee! Kan je ook eens schieten op F32.

Ik weet niet of dat ook voor evenementen opgaat, maar mij is altijd te kennen gegeven dat alleen de "pers"(met kaart) een statief mee naar binnen mogen nemen.
SK
« Laatste verandering: 09 Januari 2010, 12:01:55 door Sobat Kras » Gelogd

Met vriendelijke groeten / Bon vent à tous / Best Regards / Tanti Saluti / Mit freundlichen Grüßen / Saludos / Saudações / Hopi kumindamentu / Med vänlig hälsning / Ystävällisin terveisin / Beste Wense / Me Xairetismous / Vennlig hilsen / Sve Naj Bolje /
René
Smalloot in de volle breedte

Team Mitropa

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #107 Gepost op: 09 Januari 2010, 12:09:39 »

Zoiets heb ik bij modelspoorevenementen nog nooit gezien. Ik heb dan ook de nodige keren met een statief rondgesjouwd op een tentoonstelling. En op OnTraXS heb ik vorig jaar ook de nodige mensen met statieven en zonder perskaart gezien. Nu maar hopen dat niet iedereen dat gaat doen.

Ik ga maar weer modelbouwen
Marijn­

Team Mitropa Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #108 Gepost op: 10 Januari 2010, 15:34:31 »

UPDATE op de website.

Weer 3 banen erbij gekiept  Duim omhoog

www.ontraxs.net

DaveH

Bekijk profiel
« Antwoord #109 Gepost op: 15 Januari 2010, 11:49:28 »

Goedemorgen

Is er dit jaar ook weer een pendelbus van parkeergarage westraven ??
Dat was vorig jaar namelijk uitstekend geregeld.

Mvg,  Dave
Ivo tB

Bekijk profiel
« Antwoord #110 Gepost op: 15 Januari 2010, 12:03:05 »

Gaan er ook banen af? Op Ontraxs staat ook Preiserland en ik begrijp van Jaap zoveel dat dat inmiddels is gesloopt. Of was dit een grapje Wink

mvg,
Ivo

P.S. Wel een aantal interessante banen aangekondigd, dus zeker de moeite waard
« Laatste verandering: 15 Januari 2010, 12:05:57 door Ivo tB » Gelogd
ronaldk

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #111 Gepost op: 15 Januari 2010, 12:12:12 »

Hallo Ivo,

Ik heb altijd begrepen dat dat deel van jaap's baan een soort module is die hij weer opnieuw wil gaan gebruiken. Dus deze zal er wel zijn Smiley Vorig jaar helaas gemist, maar dit jaar wil ik toch echt wel gaan!
JaJo

Team Mitropa

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #112 Gepost op: 15 Januari 2010, 13:05:45 »

Zo is het Ronald. Smiley
De module waarmee ik op OntraXS sta, is onderdeel van mijn nieuw te bouwen vaste baan.

Groet Jaap

www.ModelTreinBaan.nl - Nieuw Preiserland in opbouw. Half-0, half analoog en half digitaal. Tijdperk II-III-Roco-Fleischmann-Zelfbouw.                                                 Nu ook op www.twitter.com/modeltreinbaan
Besselspoor

Vandaag op Nederland IV

Bekijk profiel
« Antwoord #113 Gepost op: 15 Januari 2010, 13:17:32 »

Is dat je project met die locwerkplaats? Die wil ik wel eens in 'het echt' zien Duim omhoog

Bessel

Ik ben gek op treinen en mijn vrouw wordt er ook gek van
JaJo

Team Mitropa

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #114 Gepost op: 15 Januari 2010, 13:32:06 »

Inderdaad Bessel.

Gr.Jaap

www.ModelTreinBaan.nl - Nieuw Preiserland in opbouw. Half-0, half analoog en half digitaal. Tijdperk II-III-Roco-Fleischmann-Zelfbouw.                                                 Nu ook op www.twitter.com/modeltreinbaan
marty

TeamMitropa

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #115 Gepost op: 15 Januari 2010, 14:48:33 »

Hallo Dave

Helaas is er dit jaar geen Pendel vanaf Westraven.
We hadden het graag gezien dat we het dit jaar weer hadden, maar de animo was zo gering hiervoor, dat het ons teveel geld koste om die bussen te laten pendelen.
verdeeld over 3 dagen hadden we niet meer dan 150 personen vervoerd met de pendeldienst
Vandaar dat we hebben besloten dat we dit geen vervolg gaan geven.
Wel is er een P+R bij de veemarkthallen.
als je daar een kaartje koopt van ik mee € 4.00 kan je met 5 personen gratis met de bus naar de stadsschouwburg, vanaf daar is het nog 10 minuten lopen naar het museum.

OntraXS!! 2010
DE_II

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #116 Gepost op: 17 Januari 2010, 12:01:12 »

Of vanaf Westraven met de tram naar CS en vandaar met stadsbus lijn 3 naar de Maliebaan. 5 minuten lopen, zelfde voorwaarden.
Jos van den Heuvel
Fan

Jolly

Bekijk profiel
« Antwoord #117 Gepost op: 01 Februari 2010, 10:16:09 »

En ik als "leek" zal er zéker zijn, zal mijn ogen openen  Cool  en zoveel mogelijk opslaan op m'n "harde schijf"!  Wink

Gr. Jos

Waarom is het 's-nachts kouder dan buiten?
marty

TeamMitropa

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #118 Gepost op: 09 Februari 2010, 00:27:46 »

zo een paar weken voor de start zijn jullie mijn ongegeneerde schopjes wel gewend en maak ik zonder schroom pure reclame.
Bij deze wil ik degene die het nog niet hebben meegekregen melden dat Pays Perdu komt.
De baan gemaakt door Peter de Vries + , bestuurd door zijn 2 oudste zoons zal tijdens Ontraxs als hommage aan de bouwer eenmalig aan een show deelnemen, en deze baan is echt een topstuk.
Verder hebben we sinds kort de demo's ook op papier en weten we de bezetting wel zo'n beetje.
Jacq damen (dreimuhlenthalbahn) laat zien hoe hij zijn houtzagerij bouwt voor de nieuwe baan, en ik denk dat ik niet lieg als ik zeg dat dat echt kunstwerk is welke je niet vaak ziet.
Pit Karges en Alain Kap laten zien hoe hun modulebouw beleven, en Edwin laat weer eens zien hoe je een mierenorgie op de vierkante mm organiseert, oftewel, railbouw Pure (sang) 87. Eddy van Anita Decor laat misschien eindelijk zijn geheim zien van de schitterend gebouwde sparren.
Verder nog eiegnbouw van huizen in styreen, en gaat Hans Louvet zijn artikel over gedownlode kartonnen bouwpaketten live bouwen.
Ik had het vrolijke idee om de stand dit jaar te plaatsen onder de bruine stoomlokmotief, dus de Mitropa stand nieuwe stijl heeft wel een bijzondere plek, als ik zo vrij mag zijn om dat uit te spreken Smiley
Hou het ledbord bij de lift in de gaten voor de tijden wie wanneer aanwezig is in de stand.

tot zover de schaamteloze reclame boodschap, volgende week, Same place Same time  Grin
« Laatste verandering: 09 Februari 2010, 09:44:31 door marty » Gelogd

OntraXS!! 2010
Ronald Halma
OBB / OnTraxs 2010

Team Mitropa / OntraXS! Layout Division

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #119 Gepost op: 09 Februari 2010, 13:52:39 »

Ik zal de tijden die ik gepland heb voor de demo's de komende dagen hier neer zetten voor jullie! Smiley

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   Omhoog
  Print  

Ga naar: