Wat zijn we aan het bouwen? > Banen of diorama's
Soetermeer H0
Olav:
--- Citaat van: Pewiam op 16 June 2009, 10:39:43 ---De goederensporen zijn begin jaren '80 opgebroken.
Het (nieuwe) stationsgebouw op het middenperron is in 2008 gesloopt, het oude witte stationsgebouw bestaat nog steeds en wordt bewoont door een ex NS er.
Pewiam
--- Einde van citaat ---
En vorige week ook nog een kaartjesautomaat >:( :-[
Leuk trouwens die foto, daar is nu een parkeerplaats voor de ijzeren paarden op rubber.... ;D
Groeten
Olav
iDave:
vandaag begonnen met het rails te leggen
iDave:
Na een te lange periode toch maar weer begonnen.
Alleen ben ik me nu toch bezig gaan houden met het kopstation wat ik ooit bedacht heb. vond ik toch iets leuker en uitdagender.
Dit station heb ik voornamelijk gebaseerd op Hoek van Holland, heb er alleen nog geen eigen naam voor. Heb op dit moment 2 module bakken gemaakt waarop ik deze aan het bouwen ben, hier komt alleen nog een derde bij omdat 2 stuks te kort zijn.
in dit topic is ook het onstaan van het eerste baanplan te zien.
Tot zover vandaag 2 modules in elkaar gezet en begonnen met het leggen van het rails.
Aankomende week haal ik nog een aantal stukken op, en dan kan het baanplan helemaal kloppend gemaakt worden.
Dit is het resultaat van vandaag:
(Edit) links werkend gemaakt
Ivan92:
heb nog nooit een ICE zien rijden door zoetermeer om eerlijk te bekennen:P
en zoetermeer heeft 120.000 inwoners ;)!
en nu is het gewoon een dubbel spoor zonder enkele wissel erin
iDave:
Zal me al helemaal verbazen als de ICE op eigen kracht door Nederland zal komen ;)
Misschien is het handiger om bij dit station een ander topic te openen aangezien het baanplan van Zoetermeer Oost even op de lange baan is geschoven.
Eerst maak ik dit kop station op modules, als ik daarna de ruimte heb maak ik het station van Zoetermeer ook nog.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie