Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Groningers blij verrast met opening station, maar er is ook reden voor gemopper
door
Ben
Vandaag
om 18:50:58
Br 41 Weinert, loop of sloop ?
door
Wim Vink
Vandaag
om 18:37:06
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
puntenglijder
Vandaag
om 18:25:41
Raadplaatje
door
grossraumwagen
Vandaag
om 18:16:03
Nachttreinen Oost Europa
door
Bor de Wolf
Vandaag
om 18:00:32
Fleischmania Nostalgia
door
Scratchbuilt
Vandaag
om 17:45:40
Station Roodeschool
door
Scratchbuilt
Vandaag
om 17:39:15
Boek over de oorsprong NS 500/600
door
Eric B
Vandaag
om 17:17:18
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Railpassie
Vandaag
om 16:30:26
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N
door
Jeroen Water
Vandaag
om 15:51:48
Even wachten nog...... (1:45 op 0,16 m2)
door
Scratchbuilt
Vandaag
om 15:42:48
Bentheimer Eisenbahn Stations gebouwen "Laarwald"
door
Hans Reints
Vandaag
om 15:24:52
Bauarbeiten im gange
door
puntenglijder
Vandaag
om 15:09:02
Rheinburg, TP V/VI
door
Ronald Halma
Vandaag
om 13:57:04
365 "Het is weekend foto's"
door
MOVisser
Vandaag
om 13:34:58
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's
door
Pukkie
Vandaag
om 13:09:20
Frans loodsje et cetera
door
MaraNCS
Vandaag
om 13:05:32
Spoor 1 nem of finescale
door
sncf231e
Vandaag
om 11:32:01
Een nieuw begin
door
dreezy
Vandaag
om 11:17:53
US diorama in H0
door
Wim Vink
Vandaag
om 11:11:58
Noorwegen - interessante spoorzaken langs vakantieroute
door
martijnhaman
Vandaag
om 10:23:14
Iemand ervaring met deze ali express lok printplaten?
door
schipcas
Vandaag
om 10:06:19
"Ein kleines Kalkwerk", een nieuwe tentoonstellingsbaan
door
jan47
Vandaag
om 09:50:55
Rivarossi panoramarijtuig verlichting inbouwen.
door
Jelmer
Vandaag
om 09:26:52
LTM 51 Garratt op basis van Harry Kaffa† ets
door
orientexpress
Vandaag
om 08:46:39
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots
door
spoorijzer
Vandaag
om 08:12:27
M.s.v. De Percee bouwt aan nieuwe clubbaan
door
Ronald Halma
Vandaag
om 05:02:37
Heroplage Artitec Plan W?
door
KNed
14 July 2025, 23:54:58
Defensie wil oude koplopers ombouwen tot hospitaaltrein
door
hmmglaser
14 July 2025, 23:21:32
Hulp gevraagd: Yamorc YD7010 en ESU loksound
door
Paulus
14 July 2025, 21:23:06
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Wat zijn we aan het bouwen?
|
Banen of diorama's
|
Denfeld III (N-spoor)
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Volgende
- [
1
]
2
3
...
9
Omlaag
Auteur
Topic: Denfeld III (N-spoor) (gelezen 53798 keer)
Jerome
Offline
Berichten: 361
Denfeld III (N-spoor)
«
Gepost op:
11 April 2009, 23:46:27 »
Ok medemodelspoorfanaten,
Ik zal ook maar eens laten zien wat ik aan het doen ben. In dit draadje laat ik bouw van mijn modelspoorbaan zien, en alle dingen die daar mee maken hebben.
Na Denfeld I en II, ben ik onlangs begonnen aan Denfeld III. Het probleem is dat ik niet echt veel ruimte heb. De kamer doet dienst als administratie/logeer/hobby kamer van mij en mijn vriendin. Tja, dan moet je creatief zijn! Een draadje met foto´s van Denfeld I zie je hier:
https://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,6615.0.html
Draadje over het baanplan van Denfeld II:
https://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,6795.0.html
Hier wat foto´s van mijn oude baan, Denfeld II.
Het bestond uit 3 modules op een frame (2,40 bij 1,50). Deze zijn gebouwd boven een slaapbank, die enkele keren per jaar gebruikt wordt. Overigens zie je in de hoek nog net Denfeld I staan. De baan zou 3 niveaus krijgen. Het eerste niveau was volledig af en operationeel, aangestuurd door koploper. Het had een schaduwstation met 6 sporen. Hier kon ik dus maximaal 6 treinen kwijt.
Een aantal redenen waarom ik toch opnieuw ben begonnen:
-de modules waren toch wel wat zwaar om alleen op te kunnen tillen
-Schaduwstation te klein
-Te weinig ruimte tussen de niveaus
-Te veel willen op een te kleine oppervlakte
-De bewegingsruimte in de kamer was toch wel erg krap.
-enz enz
Toch wel apart, ik heb er 18 maanden (met tussenpozen) over gedaan om deze baan te maken, het koste me 3 avonden om em te slopen…. Ik heb meer foto´s gemaakt van de bouw van deze baan, indien er behoefte aan is, zal ik deze ook laten zien.
Ik heb er zeker geen spijt van gehad, ik heb er veel van geleerd en er veel plezier van gehad. Mijn vriendin verklaarde me voor gek dat ik weer opnieuw wilde beginnen, maar ik wilde het gewoon anders doen….
In mijn volgende post ga ik verder met de bouw van... Denfeld III
Groet, Jeroen
Gelogd
weer begonnen met DMV Modules Jeroen
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Steven Hoven
Offline
Berichten: 52
Re:Denfeld III (N-spoor)
«
Reactie #1 Gepost op:
12 April 2009, 00:55:31 »
Nou, kom op met die foto's!
Gelogd
Steven
N-spoorder, MM, Peco, S88XPressNetLI, Koploper
Ook N-spoorder? Check ook eens
www.n-spoorforum.nl
Jerome
Offline
Berichten: 361
Re:Denfeld III (N-spoor)
«
Reactie #2 Gepost op:
03 May 2009, 17:48:08 »
Ok modelspoorders, na een korte onderbreking de bouw van Denfeld III!
Het meeste materiaal van Denfeld II kan ik gewoon opnieuw gebruiken voor Denfeld III. Eigenlijk is alleen een deel van het hout verloren.
De baan heet dus Denfeld, vernoemd naar mijn eerste dochter Denise. Denfeld is een fictief klein land ergens tussen Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland in. In Denfeld hebben ze geen eigen spoorwegmaterieel, maar lenen/huren ze oud (museum)materieel uit omringende landen. Uiteraard rijden er veel doorgaande treinen van/naar omringende landen. In Denfeld maakt gebruik van het Duitse seinstelsel.
Uiteraard is die onzin hierboven een excuus om lekker te rijden met treinen die ik mooi vind!
Ik heb nog steeds het probleem van de beperkte ruimte. Ik werd onlangs geïnspireerd door een draadje over zgn. ´Multi Level Layouts´ zie,
https://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,15616.0.html
Hierdoor kwam ik op het idee ook mijn baan op de bouwen uit meerdere lagen, zodat ik meer rijlengte heb. De een baan heeft een ´vast deel´ een deel die kan wegrijden wanneer de slaapbank gebruikt wordt, maar daarover later meer.
Zoals eerder geschreven had ik op mijn vorige baan te weinig ruimte in het schaduwstation. Dat heb ik nu anders aangepakt. De eerste laag is eigenlijk een groot schaduwstation. Ik wil daar zo veel mogelijk sporen hebben. Met de klimspiraal kan je naar het volgende niveau, 30cm hoger. Ik zal later het baanplan hiervan tonen, maar nu eerst de bouw van mijn klimspiraal.
Ik ben begonnen met de bouw van een klimspiraal. Hierin zit ook een keerlus verwerkt (ultieme keerlusprint van Wim Ros). De klimspiraal komt van deze site
http://www.stayathome.ch/gleiswendel.htm
en is al enkele keren beschreven op dit forum. Het voordeel hiervan is dat je geen verlies van hout hebt. De radius van het klimspoor is 33 cm. Dat is helaas maximale ruimte die ik heb. De stijging is ongeveer 2% .
Ik ben eerst begonnen met de spiraal uit te printen in Wintrack. Daarna heb ik de berekende spiraal uitgeknipt uit papier. Op deze manier kan je controleren of het wel past.
Daarna naar de lokale bouwmarkt gegaan om de latjes te laten zagen en de andere materialen te halen. Ik heb gekozen voor 4mm mdf. Kosten: 15Euro voor de latjes incl zagen, daar ga ik niet zelf voor aan de slag!
Even checken of de latjes de goede maat hebben: past perfect!
Daarna heb eerst diverse delen aan elkaar gelijmd zodat je bijna een cirkel hebt.
Ok, nu de eerste laag. Eerst gaatjes boren voor de draadstaal en de ondergrond op het mdf plakken (de bekende blauwe ondervloer van de bouwmarkt).
Daarna de rails plakken. Normaal gebruik ik verdunde boekbinderslijm, maar voor de spiraal leek mij onverdunde houtlijm beter. Zo ben ik dus laag voor laag verder gegaan. De vele draadjes zijn nodig voor de diverse bezetmeldpunten en de keerlus.
Daarna laag voor laag de spiraal opbouwen.
Al met al ben ik 3 weken met de bouw bezig geweest. Dat komt doordat je bij elke laag moet wachten tot de lijm droog is, maar ook omdat ik dit ook tussen het werk en verzorgen van de kids doe…
Ik laat de keerlus voor wat het is, nadat deze ingebouwd, zal ik deze verder afstellen de hoogte tussen de lagen bepalen. (evt een extra laag om het stijgingspercentage te verlagen)
De volgende keer het baanplan en de bouw van het schaduwstation.
Gelogd
weer begonnen met DMV Modules Jeroen
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Jos001
Offline
Berichten: 1270
N en G rijder
Re:Denfeld III (N-spoor)
«
Reactie #3 Gepost op:
03 May 2009, 18:20:57 »
Flink bezig Jerome
Je hebt een boogstraal van 33cm en een stijging van 2%? Bij deze straal is een cirkel net boven de 2 meter, 2% stijging is 4 cm, daar nog 1 cm af van de plaatdikte en fou houdt 3 cm tussenruimte over voor trein en rails.
Lijkt me spannend
Groetjes,
Jos
Gelogd
N-spoor, digitaal met TC
G-spoor, digitaal met LGB-MZS
Jerome
Offline
Berichten: 361
Re:Denfeld III (N-spoor)
«
Reactie #4 Gepost op:
03 May 2009, 19:32:48 »
Goed hé? Ik ga met de dremel al mijn locs afslijpen zodat ze in de spiraal kunnen!
.
Het percentage klop dus niet.... Ik zal later eens berekenen wat de echte percentage is, maar volgens mij is dat niet meer dan 3%.
Groet, Jeroen
Gelogd
weer begonnen met DMV Modules Jeroen
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Jerome
Offline
Berichten: 361
Denfeld III (N-spoor)
«
Reactie #5 Gepost op:
18 August 2009, 13:01:39 »
Ok, ik weet het, het is alweer en tijd terug dat ik iets hier heb gepost. Maar dat betekend niet dat ik niets heb gedaan!
Ik heb nogal wat in te halen. Dus: veel foto´s, weinig tekst. Met de rechtermuis knop kan je de plaatjes groter maken.
Hieronder de vorderingen in februari 2009.
Na de bouw van de klimspiraal ben ik begonnen met de 2 treintafels. Op de eerste tafel komt de klimspiraal. Ook moet ik deze tafel eenvoudig weg kunnen halen.
De achterste grote tafel heb ik van mijn oude tafel gemaakt.
Hier ben ik bezig met het maken van een omloopspoor op het schaduwniveau
Ok, dat zijn de foto´s van februari 2009. Als er vragen zijn, dan hoor ik het wel!
De volgende serie foto´s volgen snel.
Groet, Jeroen
Gelogd
weer begonnen met DMV Modules Jeroen
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Jerome
Offline
Berichten: 361
Re:Denfeld III (N-spoor)
«
Reactie #6 Gepost op:
20 August 2009, 13:17:48 »
Hallo Modelbouwliefhebbers,
Voordat ik verder ga met een verslagje van de maand maart, eerst maar even een overzicht van mijn modelbaan en mijn baanplan. Zoals eerder genoemd, zal deze baan uit meerdere lagen bestaan. Hierdoor kan een relatief groot schaduwstation maken. Dat is mooi, want ik ben gesteld op veel verkeer en langere treinen. Vanwege de ruimte heb ik diverse beperkingen. De kamer heeft meerdere toepassingen (studeer, hobby, administratie en logeren).
Met behulp van Wintrack heb ik een plattegrond gemaakt van de kamer en heb alle meubels ingetekend. Daarna kon ik bepalen hoe groot de treintafels kunnen worden.
Ik heb dus 1 grote “vaste” treintafel, en 1 treintafel die ik eenvoudig moet kunnen weghalen wanneer de slaapbank nodig is. Deze tafel moet dus ook door een deurpost kunnen.
Daarna ben ik begonnen met een schaduwstation te ontwerpen. Zie het plaatje hieronder:
Het doel was om zoveel mogelijk treinen kwijt te kunnen. Daarom maak ik mbv koploper gebruik van dynamische schaduwstations. Verder zal de slaapbank ooit vervangen worden voor een luchtbed. Op dat moment kan ik mijn baan uitbreiden met een derde tafel. Ik heb in mijn schaduwstation hiervoor al 2 wissels opgenomen. 1 van de wissels gebruik ik nu om het programmeerspoor aan te sluiten.
In totaal zal ik 17 sporen tot mijn beschikking hebben over 2 dynamische schaduwstations. Er komen dus 34 blokken waar ik een trein kwijt kan. Verder komt er uiteraard ook het klimspiraal naar het volgende niveau. Ook is er een omloopspoor zodat de treinen ook tijdens de bouw van de volgende niveau kunnen rijden. Ik heb gekozen om ongeveer 30 cm ruimte tussen de 2 niveaus te houden zodat ik overal goed bij kan.
In de volgende post ga ik verder met de werkzaamheden in de maand maart.
Groet, Jeroen
Gelogd
weer begonnen met DMV Modules Jeroen
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Jerome
Offline
Berichten: 361
Re:Denfeld III (N-spoor)
«
Reactie #7 Gepost op:
20 August 2009, 18:59:55 »
En we gaan door met… maart!
In deze maand ben ik met de eerste grote uitdaging begonnen; hoe kan ik de 2 treintrafels op een betrouwbare manier koppelen.
Ik heb het op de volgende manier gedaan:
Ik maak gebruik van de bekende blauwe ondervloer voor laminaat van de gamma. Werkt erg goed. Het is ongeveer 3 millimeter dik. Ik ben op zoek gegaan naar hout van dezelfde dikte. Ik kwam uiteindelijk terecht bij een plaat voor bedbodems. Ik heb een stroken gemaakt en gelijmt aan de rand van de tafel.
Na het drogen ziet het er zo uit, je kan de 2 tafels strak tegen elkaar zetten:
Om de tafels te verbinden gebruik ik scharnieren. Door de pen te verwijderen kan je simpel de tafels uit elkaar halen.
De volgende stap is het leggen van de rails. Ik de tafels tijdelijk aan elkaar vastgezet met een kier van ongeveer 2mm, de dikte van een slijpschijfje.
Daarna ben ik gestart met het leggen van de rails. Ik leg ze vast met een paar druppels verdunde boekbinderslijm (met een druppel afwasmiddel). Werkt perfect. Tijdens het drogen leg een paar boeken op de rails.
De rails bij de tafelovergang worden vastgezet met sterke lijm van Bison.
Tijdens het werk wordt de spiraal uitgebreid getest door mijn oudste dochter.
Na een weekje doorploeteren, ziet het er zo uit:
Ik moet nog wat schaduwsporen aanleggen maar voorlopig laat ik het even zo.
In koploper ziet het er zo uit:
Dat waren de werkzaamheden van de maand maart. April en mei zal in het teken staan van draadjes solderen.
Als er vragen of opmerkingen zijn, lees ik het wel!
Groet, Jeroen
Gelogd
weer begonnen met DMV Modules Jeroen
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Julien
Offline
Berichten: 378
Re:Denfeld III (N-spoor)
«
Reactie #8 Gepost op:
20 August 2009, 19:25:31 »
Hoi Jeroen,
Dat schiet al goed op. Het ziet er mooi strak uit, ik ben benieuwd!
groeten,
Julien
Gelogd
Bezig met het bouwen van "Schwarzfelsen" in H0. Materiaal: Fleischmann / Roco / profi-rails / S88XPressNetLI / LDT Wisseldecoders / RocRail.
Jerome
Offline
Berichten: 361
Re:Denfeld III (N-spoor)
«
Reactie #9 Gepost op:
20 August 2009, 22:14:20 »
Julien,
Thanks! Yep de eerste maanden ging het lekker snel. tegenwoordig gaat het wat langzamer.
Morgen weer de volgende update
Groet, Jeroen
Gelogd
weer begonnen met DMV Modules Jeroen
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
raymond erdtsieck
Offline
Berichten: 3705
N Spoor Freak
Re:Denfeld III (N-spoor)
«
Reactie #10 Gepost op:
20 August 2009, 23:34:49 »
Hoi Jeroen,
Indrukwekkend hoor dat schaduwstation en het spiraal wat een hoop sporen
Heb je al een idee hoe het landschap eruit gaat zien?
Word het een baan met veel bergen (lijkt me logisch) of word het een heuvelachtig landschap?
Ik heb vroeger ook een Duits/Oostenrijkse baan gehad (er was toen nog niet veel Ned mat
).
Dus ik ben best wel benieuwd hoe het eruit gaat zien!!!
P.S.
Leuk he als kinderen mee willen helpen!!!
Mijn zoontje (2jaar) wil ook altijd graag mee naar boven kijken naar de treinen en hij wil papa dan ook altijd graag helpen (op zijn manier dan he
)
Succes verder met bouwen
Groet,
Raymond
Gelogd
No Pain No Gain!
Jerome
Offline
Berichten: 361
Re:Denfeld III (N-spoor)
«
Reactie #11 Gepost op:
21 August 2009, 10:56:47 »
Hallo Raymond,
Veel sporen he? Ja, ik werd bij mijn vorige baan gek van het omwisselen van treinen. Je komt altijd te kort!
Het landschap zal bergachtig worden. Ik vind dat leuker van vlak polderland. Ik heb wel helaas beperkte ruimte, dus ik moet wel improviseren. Ook wil ik een middelgroot station bouwen met draairolbrug of draaischijf. Ik vind het leuk om veel treinbewegingen te zien op de baan..
Ik ben ook benieuwd hoe het eruit gaat zien!
Ik heb het ontwerp klaar. Ik zal binnenkort een baanplan draadje openen om het aan het forum voor te leggen.
ja mijn dochters vinden het ook heel leuk! Zelfs mijn jongste dochter van 1 jaar roept al Tjeintje!
Groet, Jeroen
«
Laatst bewerkt op: 21 August 2009, 10:59:43 door Jerome (voorheen project oN the rail)
»
Gelogd
weer begonnen met DMV Modules Jeroen
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Jerome
Offline
Berichten: 361
Re:Denfeld III (N-spoor)
«
Reactie #12 Gepost op:
28 August 2009, 21:21:35 »
Modelspoorfanatiekelingen
In deze maanden ben ik druk bezig geweest alle wisseldecoders en bezetmelders te verbinden. Niet echt leuk werk vind ik zelf. Ook ben ik begonnen met test rijden. In mei kon ik weer een rondje rijden!
Hier een plaatje van de onderkant van de eerste module. Ik maak gebruik van ringbanden om de draadjes nog een beetje bij elkaar te houden. Gek genoeg ziet het er op de foto rommeliger uit dan het werkelijk is…
Links zie je nog net de scharnieren die de 2 tafels verbind. Voor de verbinding van de kabels tussen de tafels gebruik ik 2 kroonsteentjes met ertussen een korte koperen 2,5 mm draden. Werkt prima. De koperen 2,5mm draden is de “ringleiding” De netwerkkabels voor de BMD16 moet ik nog verkorten. Na de eerste tafel ben ik begonnen met de 2e tafel. Ik heb deze op zijn kant gezet wat veel prettiger werken is. Eerst worden de Conrad wisselaandrijvingen gemonteerd. Dat is best wel een gepriegel. Ik maak gebruik van Peco55 wissels. Als je 2 wissels naast elkaar hebt zitten, kan je niet recht onder de wissel een aandrijving zetten. Door gebruik te maken van verlengstukjes kan je dit oplossen. Het kost wel veel tijd en geduld om de boel af te regelen. Ik heb later weer een aantal aandrijvingen verplaatst omdat ik teveel problemen had met het omzetten. Ik verleng ze nu met een stuk remkabel van een fiets (niet op de foto).
Daarna de “ringleiding”:
Met ook de bezetmelders (BMD16) en wisselaandrijvingen (Lenz LS150) gemonteerd ziet het zo uit:
Tja, het zou netter kunnen, maar ik heb het geduld er niet voor…
En toen… kregen we iemand te logeren. Nu kan ik voor het eerst in praktijk testen of het past..
Eerst de eerste tafel weghalen en de kussens van de slaapbank weghalen:
Dan bed uitklappen en opmaken:
En… Geen problemen. Past allemaal perfect. Pfff! De testpersoon heeft goed geslapen en heeft heerlijk over treintjes gedroomd. Niet zo gek, vanuit je bed zie je dit aan de muur hangen!
Zie ook mijn allereerste en favoriete treintje, de oranje bovenop. Gekregen vlak na mijn geboorte. Past helaas niet op mijn baan..
De maanden hierna lag de nadruk op het testrijden en doorvoeren van vebeteringen. Daarover gaat de volgende post. Ik ben ook inmiddels bezig met het baanplan van het volgende niveau. Zie daarvoor het volgende draadje:
https://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,21653.msg323654/topicseen.html#new
Als er vragen of opmerkingen zijn, hoor ik het wel!
Groet, Jeroen.
Groet, Jeroen
Gelogd
weer begonnen met DMV Modules Jeroen
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Schachbrett
Wir bauen fur Sie!!
Offline
Berichten: 5769
Bahnfahren ist ÖBB !!!
Re:Denfeld III (N-spoor)
«
Reactie #13 Gepost op:
28 August 2009, 21:28:27 »
Hey jeroen,
Das wel een gave vitrine voor al je materieel in te showen.
Gr Chris
Gelogd
Gr Chris
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
www.youtube.com/@Kaponiggraben
Jerome
Offline
Berichten: 361
Re:Denfeld III (N-spoor)
«
Reactie #14 Gepost op:
28 August 2009, 21:32:03 »
Cool he?
Te koop op beurzen in oa houten voor ongeveer 95 euro per stuk, of via Ebay.de voor 45 Euro per stuk. Jij mag raden waar ik ze gekocht heb.
Ik heb ze met enige moeite aangepast (gaten in de zijkant) zodat op elkaar aansluiten.
Greetz, Jeroen.
Gelogd
weer begonnen met DMV Modules Jeroen
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Print
Pagina's:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Volgende
- [
1
]
2
3
...
9
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Wat zijn we aan het bouwen?
|
Banen of diorama's
|
Denfeld III (N-spoor)